Winkelwagen

Winkelwagen

Openingsuren

Maandag van 13u tot 18u30 Dinsdag tot zaterdag van 10u tot 18u30 Zondag van 9u tot 13u

Lees meer

In welke postcodes levert Flor Artes

Flor Artes levert in Antwerpen en omgeving… Bestellingen geplaatst & betaald voor 14u worden de volgende dag geleverd in de loop van de dag (op zondag wordt er niet geleverd). Bestellingen geplaatst tussen Zat 14u & Zondag 23u59 worden pas maandag verwerkt en dinsdag geleverd.  

Lees meer

Hoe verzorg ik mijn bloemen het beste?

Onze boeketten worden steeds in water vervoerd. Om het prachtige boeket dat u net hebt ontvangen, zo lang mogelijk mooi te houden, hebben wij enkele tips : – Gebruik steeds een schone vaas en schoon kraantjeswater – Zorg ervoor dat het water op kamertemperatuur is – Voor de meeste gemengde boeketten en rozen altijd veel […]

Lees meer

Kan ik een bestelling retourneren?

Snijbloemen en planten kunnen helaas niet geretourneerd worden omwille van hun bederfelijke karakter. Wij garanderen dat de bloemen min. 1 week mooi blijven mits ze de juiste verzorging hebben gekregen. Voldoet de kwaliteit toch niet aan uw wensen, neem dan even contact op met info@florartes.be. Stuur hierbij enkele foto’s van het boeket. Elke klacht wordt […]

Lees meer

Wat als mijn bestelling niet op de voorziene dag is aangekomen?

Wij nemen steeds contact op met de bestemmeling om een levermoment af te spreken. Uiteraard stellen wij steeds het door u voorgestelde levermoment voor. Maar soms is de bestemmeling niet thuis tijdens dit levermoment en spreken wij af om op een ander moment te leveren. Dit kan een dag later of zelfs een week later […]

Lees meer

Waarom zijn de bezorgkosten niet gratis?

Elke bestelling die bij ons geplaatst wordt, krijgt een persoonlijke behandeling. Wij bellen de bestemmeling op, verifiëren de adresgegevens en spreken een geschikt levermoment af. Vervolgens wordt uw boeket door onze bezorger of een externe koerier bezorgd. Elk boeket wordt vervoerd in water om de kwaliteit ten allen tijde te kunnen bewaren. Een boeket leveren […]

Lees meer

Waarom hebben jullie een telefoonnummer van de bestemmeling nodig?

Leveringen in de nabije omgeving worden door onze eigen bezorger weggebracht. Voor andere leveringen schakelen we een koerier in. Om te vermijden dat onze bezorger of koerier voor een gesloten deur staat, bellen wij de bestemmeling steeds vooraf op om af te spreken wanneer deze thuis is. We controleren ook steeds met de bestemmeling of […]

Lees meer